09 Mac 2011

hiS mY MR. RIGHT part 3

Kali nie kisah selanjutnya tentang hubungan kami..kisah dating kali pertama aku....

Erm aku nie bukan lah J.A.H.A.T pun cuma N.O.T.T.Y.G.U.R.L ajer....kita orang dah deal pada hari jumaat kalau tak silap aku tarikh dia adalah 19 November 2010 yang kita orang akan jumpa keesokan harinya bermakna 20 November 2010...

My Prince pulang ke kampung dia kat Nenasi,Pekan Pahang pada hari jumaat macam biasa la. Esoknya dia dari Nenasi ke Kuantan dia gerak untuk jumpa aku...(kita orang pergi asing-asing) and dia punya semangat nak jumpa aku kul 8.00 pagi lagi dah ada kat kuantan menanti kehadiran aku sedangkan aku masa tu baru ajer bangun tido and siap cuci muka gosok gigi aku terus basuh kereta aku,siap cuci kereta dalam kul 9.30 pagi aku terus g mandi... aku gerak dari Muadzam - Kuantan kul 10.15 pagi...sampai kuantan dalam kul 11.00 pagi korang bayangkan berapa jam aku "LEWAT" hahahahaha sengajer ajer tu sebab nak tengok sama ada dia sanggup ker tak menanti aku and paling penting nak tahu kesabaran dia.. Yer la kata orang Lelaki nie kalau belum dapat kita semua sanggup tapi bila dah dapat semua tak sanggup...

Masa aku sampai kat Megamall aku call dia tanya dia ada di mana...mana la tau kot-kot dia dah cabut lari sebab lama sangat tunggu aku kan...dia ada kat Restorant Aliff masa tu.. then aku bagi tahu yang aku tunggu dia depan Pintu masuk Megamall berhampiran dengan Kaunter Digi.. tak sampai 10 minit dia dah terpacak duk belakang aku dengan senyuman malu-malu "meow".. aku dengan slumber cakap kat dia Sorry la abang lambat sket basuh kereta tadi tak cun r bawak kereta kotor...nanti orang kata pemalas tul budak tu harap muka ajer cun...hahahaha..then dia cakap "it's ok janji sayang dah datang jumpa abang skung...

Kita orang tak plan apa-apa pun untuk date yang pertama nie...sebab masing-masing masih lagi malu-malu so kita orang just melepak ajer la dekat bangku dalam Megamall tu..sambil bercerita perihal diri masing-masing...tahu lah aku..yang dia sebenarnya dah lama admire dengan aku since pertemuan pertama kita orang dekat kedai makan dulu..disebabkan sifat malu yang tinggi dalam diri dia terpaksa la take time sket untuk mengorat aku...dia dah mintak kebenaran dengan my dad sebelum dia nak berkawan dengan aku and bila kekuatan untuk berkawan dengan aku tu dah cukup mantap dalam diri dia beranikan diri untuk call aku masa dia dekat Pulau Tioman...

Lepak punya lepak cerita punya cerita tak sedar jam dah kul 2.00 petang aku cakap la gan dia abang jom g makan lapor la...tau tak dia cakap apa??? mengarut jerk tengah bercinta nie g makan nanti bukan makan pun kenyang sebab mengadap muka orang yang tercinta... yer semangat aku masa tu terus hilang untuk makan...kita orang duk ajer la kat bangku tu sambil bercerita lagi..dalam area kul 4.00 petang aku mintak diri untuk balik yer la sebab aku drive sorang ajer kan...so kena la balik awal sket... masa nak balik tu kita orang bating saper sampai umah dulu hahahahaha...saper kalah kena open table pizza hut..aku cakap no hal....

Masa aku sampai umah muadzam aku call dia tanya kat mana...dia ada kat pekan terkandas dalam hujan aku cakap aku dah sampai umah and jangan lupa nanti open table pizza hut... dia cakap yer la kalau dia menang pun dalam bating nie dia tetap akan belanja aku...dating kita orang yang first nie memang la agak membosankan sebab tak ada apa nak di buat maksud aku g tengok wayang ker, main bowling ker..sebab kita orang nie ada banyak persamaan so untuk tengok wayang time tu tak ada cerita menarik minat hati..kalau main bowling tak best lak berdua ajer...ramai-ramai baru best...

Aku bersyukur gat sebab dah lama berduka akhirnya di pertemukan dengan Kebahagiaan harap-harap ini la dia Jodoh aku...kawan-kawan doakan yerk hubungan kita orang nie berkekalan hingga akhir hayat....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan