02 Disember 2010

Again MY BFF kawen

Selamat Pengantin Baru buat my BFF Norfazlina bt Nazron gan Ijan
(cam biasa ler nama penuh aku tak tahu....hehehehehehehehe)

Date Nikah : 27 Nov 2010
Date Sanding : 28 Nov 2010
Location : Desa Jati 1, Muadzam Shah....

Debaran menanti saat di nikahkan.....



yer saat-saat yang mendebarkan sudah berlalu..sah dah kawan aku nie menjadi isteri orang... dear liena cayang doa aku semoga mahligai perkahwinan korang nie berkekalan hingga akhir hayat..

nie lak pic masa hari bersanding..hehehehehe...aku cabut dari office sebab nak datang kenduri ko maklumla aku pengapit ko...

bersama-sama rakan-rakan yang lain yang still single termasuk aku...hehehehehehehehe... mojoko & zieya acik...

itu ler aku yang ayu berbaju kurung warna puple hehehehehehehe...tapi pengapit lelaki tu salah tema plak lari warna..tapi tak per la....aku tak kisah pun asalkan kawan aku nie dah selamat bersanding dah cukup....tapi mintak maaf gat liena coz aku tak dapat nak temankan ko sampai habis majlis perkahwinan ko sebab pada tarikh ko kawen tu aku kijer so terpaksa la aku bergegas balik ke office....sungguh berat hati aku nie dah la jumpa ko jarang-jarang tak dapat nak lepak lama-lama...insyallah umur panjang aku akan datang lepak gan ko kat tioman yerk...
selamat berbahagia wahai sahabat ku semoga mendapat cahaya mata yang soleh n solehah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan