27 Disember 2010

Hang Out dengan Geng-Geng "DER"

Tarikh Mengaruk : 26 Disember 2010 (Ahad)
Masa yang di Janjikan : 6.00 a.m.
Tempat di Tuju : Muadzam Shah - Kuantan - Kuala Lumpur
Tujuan Pergi : Shopping Barang-Barang Hantaran

Tarikh yang tertera seperti di atas aku amik masa around 2 week untuk wat keputusan sama ada gua nak ikut tak geng-geng der nie...bukan apa gua tak rapat gat gan lu orang just gua kenal-kenal cam tu jerk sebab lu semua kawan gan adik gua n My Prince..hahahahahahaha... Der gua buat keputusan untuk ikut lu semua nie pun last minute tu pun sebab My Prince dah tarik muncung itik dah lau gua tak mau g..masa gua jumpa lu semua kat kuantan hari sabtu [25/12/2010] lu semua cakap lau gua tak g lu semua nak boikot My Prince..huhuhuhuhu tak baik tau wat cam tu.... Ok gua SETUJU follow lu semua der g Shopping...

Paling gua tak daya sekali perbincangan bukan main rapi ag buat nak g, kul 7.00 a.m. nak ada KL dah...last2 kul 1.30 p.m. gak sampai sana..semua nie salah adik gua yang bersiap mengalahkan pompuan hahahahahahaha... Gua gegar My Prince bangun tido kul 5.22 a.m. semangat punya pasal last-last My Prince siap tido semula tunggu kedatangan gua...Sowi Der jangan marah-marah yer...

Kul 7.30 a.m. gua n der -der yang lain dah mula gerak ke kuantan naik keta gua untuk jumpa der sorang ag yang bersama tunangnyer (watak utama kisah nie) menanti di Kuantan....Kita orang gerak dari Kuantan - KL dalam kul 10.30 a.m. Masa gerak nie lapor weh semua tak bekpes ag last-last masa isi minyak kat Esso gua beli roti untuk der-der kung pengsan payah plak... dalam perjalanan kami semua berselisih gan geng-geng superbike.. Perghhhh....best giler siot gua tengok then gua mintak My Prince gua beli 1 Superbike then he tell me " sayang lau beli superbike cam ner abang nak bawak mak n adik-adik berjalan nanti"...hahahahahahaha..gua senyum jerk, yang sebenarnya gua bergurau jerk la...My Prince gua pun tahu dia sengaja la tu nak kenakan gua sebab dia nak tido gua kacau...hahahahahahahaha..

Kul 12.30 noon Lunch di Hentian Genting Sempah...muka sorang-sorang menghadap nasi perghhh kusyuk gat apa tak nyer semua lapor tak bekpes....siap lunch kami semua meneruskan misi perjalanan kami..yer kami sampai KL tempat pertama yang dituju adalah SOGO... Bak kata watak utama SOGO tu sama gan perkataan OGOS yang diterbalikan...hahahahahhahaha...cam-cam korang nie der buat lawak...

Ok siap park keta masing-masing kami semua menuju ker SOGO untuk memulakan misi iaitu shopping barang hantaran der bersama tunangnyer...lama gak ler kami kat situ sebab banyak barang-barang yang perlu di beli...Minyak Wangi,mekup,handbag,kasut,wallet, macam-macam ler..selesai jerk shopping kat SOGO tempat seterusnya adalah PAVILLION untuk sambung shopping....

Watak utama cakap tak puas hati g KL 1 hari kena g 3hari baru best...hahahahahahaha gua dah cakap lu tak percaya...selesai shopping kat PV misi diteruskan untuk mencari makanan perut dah kebulur dah sebab tengah hari jerk makan malam tak makan lagi...so kami mencari KFC untuk makan...tq ler My Prince sebab lu belanja semua makan malam tu semoga rezeki lu semakin murah....

Gerak kuar dari KL dalam kul 10.30 p.m. muka semua penat der...aku tido jerk dalam keta memang dah tak daya der...ok gua bagi ler sket-sket gambar geng-geng der gua....



nie ler geng-geng der gua

watak utama dalam kisah nie

me and marina

Tiada ulasan:

Catat Ulasan