05 Januari 2011

Bila aku Bosan

Hai beb...wa rindukan lu all semua...tak ada benda pun nak cerita sajer jer nak aku nak update blog yang tersayang nie...hari nie hari yang ke 5 untuk tahun baru 2011...aku happy gat hari nie bahagia tak terkira hahahaha..sebab punca aku happy adalah aku dah lulus fasa "Ujian" yang selama nie selalu jerk kena "Reject" bukan "Reject Shop" tau...wakakakakakakaka...

Nie aksi - aksi terlarang yang aku lakukan dikala kebosanan melanda diri aku semasa aku tengah bertugas sebagai penyambut tetamu pada sebelah petang tadi untuk "Majlis Amanat NC", tq ler my dear friend yang sudi melayan peragai aku petang tadi...sengal giler aku nie...macam-macam perangai ada aku nie...Aku jadi macam nie sebab aku mengantuk gat n bosan menanti kehadiran orang-orang untuk menghadirkan diri ke Majlis tersebut....


Nie aksi-aksi aku yang sentiasa berangan nak jadi model...agak-agak korang aku layak tak jadi Model???


Nie lak aksi aku n teman tersayang Nor Aziela(yang kena paksa amik gambar aku banyak-banyak petang tu)


Nie gambar aku bersama Barisan Pahlawan Melayu (Student-student aku) termasuk la bos aku pun aku ajak bergambar so kena sopan ler sket...hahahahahaha

1 ulasan: