01 Januari 2011

Happy New Year 2011

Selamat datang wahai angka baru iaitu 2011... Semoga tahun nie lebih baik dari tahun yang lepas-lepas... Apa azam aku tahun nie yerk?? hehehe...malu ler nak story apa azam aku this year...tapi if this year seru dah sampai untuk bersama dengan orang yang tersayang hehehehe dah tentu ler aku nak jadi seorang Tunang n Isteri yang baik di sisi seorang insan yang bergelar Tunang n Suami, tapi nie KALAU ajer yer....Doakan aku yer korang...hahahahahahahaha.....kepada kawan-kawan yang tersayang semoga kalian semua lebih bahagia, aku sayang korang wahai insan yang bergelar SAHABAT...tapi kan ada apalah dengan angka ianya sekadar NO. but kita punya keazaman tu mesti sentiasa ada dalam diri setiap insan... so kepada korang-korang semua jangan hanya pasang azam jer tanpa melaksanakannyer.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan