04 Jun 2011

Persiapan Perkahwinan

Assalamualaikum and hai all... Cyes dah sebulan tak update blog tersayang nie..bukan apa cbuk ler dengan kijer lagi then kursus lagi...persiapan perkahwinan lagi tengah buat skung...sampai tak ada masa nak update blog....hehehehe persiapan perkahwinan erm nie ler antara yang aku tengah wat skung:-

1. Kad Jemputan - Dah siap tempah masa bulan 5 hari tu lagi.....design kad nie my mine yang pilih lau orang tengok mesti cakap pengantin tak matang coz kad cam budak2 ajer.

2. Bunting - Last minit tempah coz my dad nak jugak aku tempah bunting, hari tu dia gak cakap tak payah. tak per la ag pun bunting my dad yg bayar hahahahaha...

3. Hantaran - dah beli pun baik untuk my mine n untuk aku semua dah selesai.....

4. Borang Nikah - Dalam proses hahahaha....

5. Gift untuk tetamu & BFF - sedang difikirkan coz aku tak tahu nak bagi apa sebenarnya...

tu jerk ler yang aku dah buat yang lain2 semuanyer mak n makcik-makcik aku settle kan.....hehehehe maklumler aku nie anak saudara First so semua orang accited nak buat itu ini... Oh yer pic untuk kad Jemputan nanti tau aku upload...

Ok bye22222

Tiada ulasan:

Catat Ulasan