13 Jun 2011

Undangan Cinta Dari Saya......

Assalamualaikum and Hai All....

Saya bakal menamatkan zaman B.U.J.A.N.G hehehehe...risau gak perasaan nie bukan apa kehidupan solo tak sama dengan kehidupan berumahtangga nie... Yer la dulu bebas ajer kita nak buat apa...tapi skung lau nak buat apa2 kena minak permission lu gan En Dear Hubby.. tapi soal kijer insyallah my En Dear Hubby tak ada halangan coz dia faham cam ner gan my job.... Tapi menda cam nie NORMAL kot untuk setiap pasangan pengantin melaluinyer perasaan risau n gentar.... Ok saya akan menamatkan zaman BUJANG saya seperti berikut :-


TARIKH NIKAH & SANDING : 02072011
HARI : SABTU
JEMPUTAN : 12.00 Tengah hari - 4.00 Petang
LOKASI : CG 19, KAMPUNG FERI SIMPANG SEPAYANG,26800 KUALA ROMPIN, PAHANG
TEMA WEDDING BELAH (P) : KUNING LANGSAT, MERAH & SILVER
TEMA WEDDING BELAH (L) : BIRU + CREAM


Sebenarnya hajat di hati nak pakai kaler hijau n gold alah cam elyana pakai masa kawen dia tu tapi tak kesampaian coz tak sesuai dengan kulit my En dear Hubby... so kaler yang aku wat untuk tema aku nie tak ada pun dalam senarai aku tau..aku hanya terfikirkan warna yang selamat ajer iaitu silver...then last minute my mom mintak + silver dengan red coz my aunty tak nak pakai silver tak kena dengan kulit dia cakap...so aku menurut jerk perintah malas nak cakap banyak....Nasib ler mak andam aku baik hati walau dia dah prepare baju kaler silver buat aku boleh gak bagi aku tukar..... Tq untuk akak mala (Asha Bridal @ Hanizan Mala).....


Saya dengan rasa berbesar hatinya ingin menjemput semua rakan-rakan blogger ke majlis perkahwinan saya nie...semoga dengan kehadiran rakan-rakan blogger lebih memeriahkan lagi majlis saya... nie kad kawen saya :-






Page 1



Page 2

Reka bentuk nie aku yang pilih cuma design kad my mine yang pilih dia kata comey lau letak gambar kartun nampak happening jerk... Lau ikutkan dia yang terlalu obses gan naruto nak suh letak pada kad kawen nie gambar kartun naruto huh nasib ler aku sempat bantah awal2 kalau tak selamat dah dia suh akak tu wat pic naruto.... Kad nie aku tempat kat cni http://www.kadkahwiniris.com/ kad dia semua cantik2 n harga pun berpatutan gak.....



Ok rakan-rakan blogger jemput datang yer ke rumah saya nanti....bye.......bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan