28 Jun 2011

Saya Dah Mula Bercuti....

Assalamualaikum n Hai All....

Fuh...tak sangka jap jerk masa berlalu tak lama dah nak menjadi ISTERI kepada Mr Forzi... Saya pening memikirkan boleh ker saya mengalas tanggungjawab sebagai Isteri nanti bukan apa saya nie bukan ler terror gat bab memasak lauk pauk nie lau bab buat kek ker tu boleh ler tak ada hal la... Al maklum ler saya nie tak memasak sebelum nie 100% mak buat...hahahaha...padan muka aku dah nak kawen baru cbuk nak belajar masak...

alah mak dah tersasul jauh gat nie..ok2 back to tittle... sebenarnya aku malas nak cuti lagi kalau boleh hari khamis baru nak cuti sebab nak selesaikan kijer lu sebelum bercuti dengan aman n tenang...tapi mak lak mintak selesaikan apa-apa perkara yang belum di selesaikan...erm 1minggu cuti rasa cam lama jerk cuti...cam ner nak buat nie..Lau org lain dah cbuk g spa dah time2 cam nie tapi aku cbuk wat benda lain lak... Esok ada latihan Wall Climbing n Futsal sayangnyer tak dapat turut serta....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan